Dag van vertrek! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Xander en Roelie - WaarBenJij.nu Dag van vertrek! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Xander en Roelie - WaarBenJij.nu

Dag van vertrek!

Door: xanderenroelie

Blijf op de hoogte en volg Xander en Roelie

15 Juni 2011 | Nederland, Amsterdam

Vandaag was het dan zover, eindelijk vertrekken naar Alaska. Om kwart voor 6 werden we opgehaald door de ouders van Roelie en gingen op weg naar Schiphol, daar kwamen we op tijd aan en na te hebben ingechecked (en overbrengen van bagage uit de koffer naar de handbagae omdat we overgewicht hadden) konden we dan de paspoortcontrole door en het vliegtuig in! Na een hele goede vlucht kwamen we dan aan in Portland waar we moesten overstappen naar Anchorage, hiervoor hadden we slechts anderhalf uur de tijd dus het was even stressen maar ook dit ging goed en hebben het dus gehaald en 3,5 uur later srtonden we dan tocht echt in Alaska! Daar onze huurauto opgepikt (een super mooie Toyota highlander) en een camping opgezocht en in de regen ons tentje opgezet! 's avonds nog even een wandelingetje naar de stad waar de eerste aankopen gedaan zijn, nog wat gegeten en toen uitgeput om 21 uur ons bedje in!

• 18 Juni 2011 - 21:15

Marion:

Ha die Roelie en Xander,
    Wat heerlijk dat jullie veilig zijn aangekomen,en zo'n mooie reis hebben gehad, ik ben wat laat met mijn reactie,vanavond 18.00 (18-6) pas alle berichtjes binnen gekregen.
    Wat een mooi karretje, nou daar kan wel wat in hoor! en wat een goed plekje zo bij de vleugel, dan maak je toch de beste foto's.
    Wens jullie natuurlijk een spannend vervolg, en bedankt voor de foto's
    Heel veel plezier!
    Dikke kus XXXXXX