16 juni - Anchorage - Kasilof - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Xander en Roelie - WaarBenJij.nu 16 juni - Anchorage - Kasilof - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Xander en Roelie - WaarBenJij.nu

16 juni - Anchorage - Kasilof

Door: xanderenroelie

Blijf op de hoogte en volg Xander en Roelie

16 Juni 2011 | Nederland, Amsterdam

Vandaag mede door de jetlag vroeg wakker (het is hier 10 uur vroeger dan in Nederland). Ook 's nachts regelmatig wakker en dat is trouwens best een vreemde ervaring dat als je om 2 uur naar de wc loopt het gewoon nog licht is! Maar om 9 uur hadden we alles weer ingepakt en konden we weer vertrekken! Eerst weer langs het winkelcentrum waar we nog even langs de Abercrombie and Fitch winkel wilden en ontbeten, vandaar uit naar de Walmart om boodschappen te gaan doen. Dit is ook een mega grte winkel dus hier hebben we ons ook nog een paar uur vermaakt, toen nog langs een outdoorwinkel waar je alles kan kopen om de beren van je af te weren mocht je ze tegenkomen en echt Amerikaans: geweren in alle soorten en maten!
En toen gingen we toch echt de grote stad verlaten en de natuur in!
Na ongeveer 330 km door schitterende landschappen kwamen we rond 21 uur aan op de volgende camping. Dit keer een mooie natuurcamping aan een meertje. Nog wat gegeten en toen rond een uur of 11 weer heerlijk ons bedje in! (ook nu leek het trouwens alsof het nog midden op de dag was, zo licht was het nog)

• 18 Juni 2011 - 21:51

Marion:

Wat mooi allemaal deze wereld reis, ik zit hier inmiddels te kweilen, en hier maak ik een poster van! this werkelijk prachtig, of je zo een duik wilt nemen, maar dat water zal wel ijskoud zijn, en gelijk wakker dat wel!
    Ik vind dat jullie al een hoop hebben gedaan hoor, en was is de natuur toch mooi!!
    Wens jullie alle goeds toe!
    Hier heeft het vandaag weer geregend met bakken uit de hemel Brrr....
    Maar de zon gaat schijnen als ik jullie reisverslag volgt.
    Heel veel plezier bij alles wat op jullie pad komt.
    Tot ziens bij de volgende foto's verhalen!

• 18 Juni 2011 - 21:58

Marion:

Oh wat geweldig, ja die banken en tafels kom je overal tegen is best wel handig, maar die stoelen heb je gewoon daar in die grote supermarkt gekocht? dat hoor ik wel eens van vrienden die regelmatig naar Amerika gaan, die kochten zelfs een koelkast, en brengen na de vakantie alles weer terug de kringloop/winkel. Ze kochten zelf ijs in bonken/stukken dat moet niet duur zijn, en zo houd je alles wel vers en cool.
    Dit is wild camperen, JA hier moet je stoer voor zijn!
    XXX

• 23 Juni 2011 - 21:08

Marcel:

Hoi Xander en Roelie, wat ziet dat er gaaf uit zeg !
    De volgende keer ga ik gewoon mee ! (past dat ook in de tent :-)

Groetjes Marcel (en de donderdagavond loopgroep )