20 juni - Terug naar Homer - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Xander en Roelie - WaarBenJij.nu 20 juni - Terug naar Homer - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Xander en Roelie - WaarBenJij.nu

20 juni - Terug naar Homer

Door: xanderenroelie

Blijf op de hoogte en volg Xander en Roelie

20 Juni 2011 | Nederland, Amsterdam

Na een hele lange nacht gemaakt te hebben (waren denk ik moe van die mooie indrukken) werden we vanmorgen wakker met het tikken van regen op ons tentje. Wat een geluk hebben we gisteren gehad met het perfecte weer voor de beren tocht! Nadat we de tent weer hadden ingepakt gingen we wandelend naar de boot, die om 17.30 weer gaat vertrekken naar Homer. Het was zo'n 10 km lopen dus we zijn op tijd vertrokken zodat we het lekker rustig aan konden doen. Na een half uur wandelen met zware rugzak hadden we het eigenlijk al wel een beetje gehad maar ja we moesten nog een heel stuk. Maar daar was onze redder..... er stopte een auto en de bestuurder riep of we een lift wilden, deze bestuurder bleek de piloot van gisteren te zijn dus natuurlijk zeiden we ja!!! Nadat hij ons nog even vertelde waar de beste koffie konden krijgen van Homer heeft hij ons bij de ferry afgezet. Natuurlijk waren we toen nog veel te vroeg dus maar wat uurtjes rondgehangen in het koffietentje, de plaatselijke mac Donalds en enkele winkels konden we om half 4 dan eindelijk de boot weer op. Aangezien we hier nu de nacht gingen doorbrengen hebben we snel een plekje op het dek gezocht waar we onze matjes en slaapzakken neerlegden en zo hebben we heerlijk geslapen tot de volgende morgen......

• 23 Juni 2011 - 09:33

Roelof En Ineke.:

Weer wat anders, terug naar de ferry wandelen, maar je kijkt nog vrolijk hoor, dus het viel wel mee en toen heerlijk een lift, zo zie je alles komt altijd weer op zn pootjes terecht en dan jullie openlucht hotel wel luchtig, maar knus zo samen op het voordek is weer eens wat anders als een lux hotel en nog heerlijk geslapen ook, de foto bewijst het. Zo ga eerst eten voor sjoerd en eva klaar maken, die komen zo uit school, ja wij hebben geen vakantie, groetjes van ons allemaal xxxxxxxxxxx

• 23 Juni 2011 - 10:09

Annemarie:

Wat leuk om te zien dat mijn rugzak zo'n gave tocht met jullie meemaakt. Hij is inmiddels al op veel plekken geweestt. :-)
    Het lijkt ook wel een soort "oortje" :-)

• 25 Juni 2011 - 10:50

Marion:

Hihi ik loop ook erg achter... met jullie als goede gids voorop, wat een belevenis, en wat aardig dat jullie een lift kregen, zo konden jullie wat bij rusten/slapen.Wil ik wel geloven dat jullie moe van al die indrukken waren, hi en wie lag er zo opgerold in zijn slaapzak?
    om beurten slapen? met als hoofdkussen je rugzak,(en zat daar dan ook jullie natte tent in?) ja het is toch avonturieren, maar heel spannend!
    Super knap zoals jullie dit ondernemen, is ook een reis om nooit te vergeten!
    Pas goed op elkaar! en veel liefs, mooie dagen! xxxxxxxxxxxx