21 juni - Homer naar Chickaloon - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Xander en Roelie - WaarBenJij.nu 21 juni - Homer naar Chickaloon - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Xander en Roelie - WaarBenJij.nu

21 juni - Homer naar Chickaloon

Door: xanderenroelie

Blijf op de hoogte en volg Xander en Roelie

21 Juni 2011 | Nederland, Amsterdam

Na best lekker geslapen te hebben zo op het dek van de boot kwamen we 7 uur de volgende ochtend weer aan in Homer. Daar stond onze mooie auto trouw op ons te wachten. Dus daar gingen we weer op weg naar een ander mooi stuk van Alaska. Eerst nog even ontbeten op de parkeerplaats van de Mac (voor de wifi zodat we toch stiekem nog even snel de mail konden checken en wat twitter berichtjes konden versturen). En waren we weer aan het genieten van alle mooie landschappen waar we langskomen. Maar oh jee politie achter ons en die seinde ook nog eens dat we moesten stoppen! Ons van geen kwaad bewust stopte we dus langs de kant! Wat schertste onze verbazing we kregen een bekeuring want we reden.... te LANGZAAM!! Flink balen dus dat geld besteden we toch liever aan iets leuks maar al snel werden we weer een beetje opgevrolijkt want langs de weg stond een schitterende Moose met 2 kleintjes! Onderweg ook nog even de Portage glacier bezocht met een bootje en uiteindelijk belandde we, een stukje verder dan geplandt, in het plaatsje genaamd Chickaloon, daar weer op een mooie natuurcamping een plekje gezocht, nog even een romantisch vuurtje gemaakt en weer heerlijk slapen! Truste en tot morgen

• 23 Juni 2011 - 07:39

Elly:

hoi Xander en roelie,

Wat beleven jullie veel en wat een gezeur met die politie!! Het is ook nooit goed he?nu weer te langzaam pffff.Maar oke,jammer van de centjes maar gewoon lekker door gaan met genieten hoor!!!!
    ik blijf jullie volgen.....wat een droomreis!

heel veel plezier en blijf maar veel mooie plaatjes schieten...kunnen wij meegenieten!!(hey..dat rijmt hahaha)

dikke kus van je je weet wel zus Elly xx

• 23 Juni 2011 - 10:13

Annemarie:

Nou ja zeg... het moet niet gekker worden zeg, te langzaam rijden. Laat het de pret niet bederven zou ik zeggen. Echt gaaf om zo mee te leven en te lezen met jullie, net of we er een beetje bij zijn. Mooie foto's ook, Erik zou trots zijn op jullie.
    Groetjes en dikke kus van ons

• 23 Juni 2011 - 11:58

Roelof En Ineke.:

Zo hier ben ik weer, de kids zijn weer op school en jullie liggen waarschijnlijk nog heerlijk te slapen en te dromen van al het prachtige en mooie wat jullie al gezien en nog gaan zien. De bekeuring vergeten jullie maar snel er zijn veel ergere dingen en jullie hebben niets misdaan. We hopen snel weer wat te horen en zien van jullie, een hele goede reis verder en tot horens, heel veel groetjes uit Streefkerk, doeiiiii xxxxxxxxxxxxx

• 23 Juni 2011 - 17:53

Jos En Janna:

Hallo daar.
    Even een groet uit het hoge noorden van ons land.
    Allemaal prachtig daar.
    Vraag! Hebben jullie je fototoetsel nog teruggekregen daar slapend aan boord.
    Verder een tip straks in Fairbanks.
    Bezoek Lavelle"s Bistro. Hier hebben ze gorgonzola nut pizza en uitstende ribbetjes in een
    mooie setting.
    Live jazz op vrijdag en zaterdag.
    Jos is nu even aan het tennisen, maar ik winske jim een noflijke fakonsje ta.

Janna en Jos.

• 23 Juni 2011 - 18:32

Alie En Mario:

hallo Xander en Roelie.

Leuk om jullie reisverslagen weer te lezen. Zo beleef je het in Streefkerk ook een beetje mee.
    Natuurlijk in het echie is het nog veel mooier.
    We wachten met smart op jullie vogende avonturen. Dus blijf schrijven en mooie plaatjes schieten.
    Groetjes van ons allemaal en een dikke X

• 23 Juni 2011 - 19:59

Gerry En Kors,:

Het is al net zo als in nederland die politie als je het in hun ogen niet goed doet........... maar het heeft jullie dag niet bedorven gewoon genoten van alles om je heen gelukkig maar, ik ga nog even genieten van jullie mooie foto,s en straks lekker slapen truste en tot het volgende reisverslag we kijken er naar uit. Dikke kus en veel liefs, XXX

• 25 Juni 2011 - 11:14

Marion:

Tjeetje zeg, dat was balen Grr......nee dan is het niet je vriend,
    Ik hoop dat het niet al teveel is geweest. Wat een super team zijn jullie toch, mijn complimenten!
    Tja wat een geluk dan die mooie Moose met 2 kleintjes tegen te komen, dan kan je dag toch niet meer stuk!
    Mooie foto's hoor!
    En wat een romantisch vuur, zo wat jullie dag toch geslaagd, enzo kon de tent goed drogen.
    Groetjes en ik leef met jullie mee! xxxxxx