Chickaloon naar Valdez - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Xander en Roelie - WaarBenJij.nu Chickaloon naar Valdez - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Xander en Roelie - WaarBenJij.nu

Chickaloon naar Valdez

Door: xanderenroelie

Blijf op de hoogte en volg Xander en Roelie

22 Juni 2011 | Nederland, Amsterdam

Vandaag een lange dag in de auto gezeten! Het was meer een dag van overbruggen. Onderweg natuurlijk wel een paar keer gestopt om van de mooie uizichten en wilde dieren te genieten. Zit je lekker onderuit in de auto springt er een Caribou met zijn kroos over de snelweg. Gaat zo snel dat je niet eens de tijd krijg om fatsoenlijk te remmen. Ben blij dat dat beest niet in 1 keer op de motorkap ligt, ofwel hoe stil het ook is altijd blijven opletten. De camera lig nu steeds voor in de auto. Jaaaaa, nu zijn we wel op tijd, een eland en een vos gespot! We zijn ook 34 mijl offroad geweest, hobbel de bobbel om naar een brug te kijken. Was wel even gaaf met een 4wiel drive crossen;) Daarna verder de berg over (2615mtr) tussen de sneeuw gauw weer naar beneden waar onze camping ligt. Na een lange dag toeren lekker een warme douche verslag bij gewerkt en naar bed. Truste en tot morgen...

• 24 Juni 2011 - 13:07

Gerry En Kors.:

Wat fijn zo snel alweer een nieuw reisverslag, hoeveel kilometers hebben jullie nu al gereden hou je dat ook een beetje bij of niet? Kom je daar veel verkeer tegen of is dat echt heel rustig ben er gewoon benieuwd naar. Kunnen jullie het allemaal een beetje verwerken het is zoveel indrukken, zoveel beleven niet te omschrijven. Tot morgen weer dikke kus, liefs van ons.

• 24 Juni 2011 - 14:28

Roelof En Ineke.:

Goedemorgen, hier zijn we dan weer, we hebben het er maar druk mee, elke keer kijken of er nog iets nieuws opstaat en dan de fotos ook maar weer even bekijken, maar ik vind het leuk om te doen hoor en erg benieuwd hoe het met jullie is. Zo te lezen hebben jullie vandaag veel gereden en ook weer veel gezien, is het nu koud bij jullie of valt dat wel mee, als je op de computer kijkt zie je temp. staan van 17 tot 30 gr. maar op de fotos zie je ook sneeuw, nu dat horen we vast nog wel eens, groetjes van ons.

• 25 Juni 2011 - 11:35

Marion:

Goedemiddag samen, 25-6.- 13.30
    Weer met veel plezier jullie reisverslag gelezen, wat is de natuur toch schitterend, en dan al die rust, en beleveningen, wat heerlijk!
    Het weer is hier nog niet beter geworden, dus lekker rustig voor die pc, en meegenieten van jullie indrukwekkende reis,hi ik zit nog in me pon, met TV aan, (TT Assen) of mijn kamer vol zit met bromvliegen.
    Ga nu ff douche en kom vandaag weer terug op jullie mooie site.
    Heel veel plezier onderweg!
    Liefs