Chicken tot Delta Jct - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Xander en Roelie - WaarBenJij.nu Chicken tot Delta Jct - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Xander en Roelie - WaarBenJij.nu

Chicken tot Delta Jct

Door: xanderenroelie

Blijf op de hoogte en volg Xander en Roelie

01 Juli 2011 | Nederland, Amsterdam

Ja hoor we hebben weer uitgeslapen, om half 10 gingen onze ogen langzaam weer open en toen was daar gelukkig ook de zon weer! Na een lekkere douche kunnen we er dan ook weer helemaal tegenaan. Xander heeft nog een echt Chicken t-shirt gescoord en vrolijk (wat zo'n zonnetje al niet doet) vervolgen we onze weg. Nog een kleine 70 mijl hobbel de bobbel over de stoffige Highway. Het is prachtig rijden over deze slingerweg die door diverse uigebrande gebieden voert. Vele hectaren bosgebied zijn hier in de loop der jaren wel een keer in vlammen opgegaan, dit levert prachtige plaatjes op! Het is echt genieten maar ook vandaag willen de beren niet naar ons zwaaien:( Niet veel later als we rechtsaf moeten richting Tok, verruilen we de zandbak voor prachtige alsfalt wegen. Hier verwachten we geen spannende dingen meer tot aan de camping, we maken er een beetje grapjes over. Kijk er staat een geit! Niet veel later staat er een kleine Eland aan een watertje langs de kant van de weg. Moeder Eland is aan het zwemmen, we zijn net te laat voor een mooie foto:( Roelie heeft toch nog een plaatje kunnen maken, echt gaaf! Als we weg rijden zie ik in de achteruitkijkspiegel een raar beest oversteken. We rijden toch even terug maar zien niks meer. Wat het was weten we niet maar het maakt het wel leuk zo. Het moet niet gekker worden, zie ik daar wat oversteken? Remmen, wat is het? Wat een geit, nee joh dit meen je niet:) Ook daar is een foto van! Zo is het laatste stukje wel erg grappig en voor we het weten komen we bij onze camping aan. Daar worden we zeer leuk ontvangen door de campingbeheerder Joe! Hij vraagt waar we vandaan komen en als hij hoort dat wij uit nederland komen, komt er een oranje envelop te voorschijn met allemaal nederlands geschreven brieven. Ook aan ons wordt gevraagd morgenochtend een briefje achter te laten als we vertrekken (dat gaan we zeker doen)! Omdat we vrij vroeg zijn doen we hier lekker de was en zorgen dat alles weer in orde is voor we morgenochtend weer vertrekken. Straks lekker eten, het dorp in en daarna weer lekker slapen. Truste

• 01 Juli 2011 - 10:43

Kors En Gerry.:

Wat een leuk verhaal weer iedere dag kijken we al vroeg op jullie site of er alweer een nieuw verslag is erg leuk. Het verhaal en de foto,s van de Kerstman zijn ook erg leuk wat een ervaringen weer. Ik hoop dat jullie lekker slapen weer vannacht en morgen er weer fit tegenaan kunnen.
    Fijne dag en veel plezier samen. Liefs van ons. XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

• 01 Juli 2011 - 21:46

Roelof En Ineke.:

Hoi vakantiegangers, zo te lezen hebben jullie het nog steeds prima naar je zin en zien en beleven jullie telkens weer wat anders, ik denk, dat we wel een avondje uit kunnen trekken voordat we alle fotos gezien hebben. En hoe zat de knie van de kerstman, aan je lach te zien goed. Hier gaat alles goed, vanmiddag fijn bij de tandarts geweest dus jullie begrijpen wel hoe gezellig dat was. De tassen zijn gepakt en morgen vertrekken we richting camping, het weer wordt weer beter, dus het zal wel lukken. Heel veel groetjes en nog heel veel plezier, doeiiii xxxxx.

• 02 Juli 2011 - 00:21

Corina, Wim En Sem:

wat een super leuke verhalen en mooie foto's weer! als jullie weer terug zijn komen we zeker een keer alle foto's kijken! ik zit nu in het nachtleven dus heb uitgebreid de laatste paar verslagen gelezen. nou ben benieuwd naar het volgende verhaal!

dikke kus van ons

• 02 Juli 2011 - 22:28

Marion:

Goedenacht (zaterdag/nacht,(12uur) welkom zondag, nog even voor het slapen gaan jullie volgende reisverslag gelezen.
    Zondag ben ik 'n dagje afwezig, en niet aan de pc, het wordt hier 'n lekker weertje komende week. Dus dat is genieten!
    Maar wat heerlijk dat jullie zo nu en dan aan jullie rust komen. Het is allemaal best wel vermoeid, vooral die hobbel wegen, ik heb enorme bewondering voor jullie Chapo!!
    Zo zie je nog eens wat van de wereld, en wat mooi omschreven.
    Een lekkere douche pakken de batterijen weer opgeladen, en met frisse moed aan jullie volgende mooie dagen/reisverslagen, de laatste weken gaan in, geniet er maar met volle teugen van, de tijd vliegt, wens jullie nog heel veel belevenissen, mooie dagen! bedankt voor wederom mooie foto's
    Ik wil jullie ook foto's kado doen, maar weet niet hoe? moet eens informeren.
    Tot de volgende keer, welterusten xxxxxx dikke knuff voor onderweg!

• 03 Juli 2011 - 06:56

Arie:

hallo trekkers,
    ik heb inmiddels de chickenpakken besteld voor jullie eerste chickenrestaurant met chickbediening. Volgens mij een gat in de markt. Een familie uitje bij uitstek.
    De foto's blijven een lust voor het oog. Dat wordt een zaaltje huren straks met een diavoorstelling.
    Jammer dat het af en toe slecht weer is maar zoals je schrijft heeft dat soms ook wel weer iets aparts.
    Nog veel plezier de kommende tijd.
    We gaan jullie inmiddels wel missen, of je al een jaar weg bent.
    groeten Arie en Lieneke

• 03 Juli 2011 - 20:26

Arjan En Telma :

Eindelijk eens hier een reactie van ons, we genieten enorm van jullie verhalen, wat is het gaaf allemaal zeg. Enne jullie hebben die kerstman toch wel de groeten van ons gedaan? Enne dat idee van dat ckicken-restaurant lijkt ons wel wat, wij komen zeker eten.
    Inmiddels hebben wij ook de rust om op ons gemak te kunnen schrijven, we hebben nl ook vakantie. Gisteren zijn we vertrokken en na een woeste zeereis van 24 uur vanmorgen op Vlieland beland, wel niet zo spectulair en op een enkele harder en een verdwaalde zeehond geen bijzondere dieren gezien, maar goed we hebben toch ook wel het ultieme vakantiegevoel te pakken. Xander, ik moest van SJoerd zeggen dat hij dat bootje (fietspondje) wat tussen Texel en Vlieland vaart nu in het echt heeft gezien (tja het is maar dat je het weet :)
    Nu blijf genieten van al dat moois en tot snel daarna, want we missen jullie wel een beetje hoor.
    Liefs Arjan, Telma, Sjoerd en Eva xxxx
    We